Pagina's

14 oktober 2017

loslaten



De bomen laten hun oude blaadjes los. De zon schijnt heerlijk vandaag, een echte oudewijvenzomer. Vanuit mijn stadse flat zie ik niet veel groen, dus ik moet erop uit om de herfst te ervaren.
Ik nam mijn fototoestel mee en ging naar de Kloostertuin. Mijn favoriete plek - bij gebrek aan een eigen tuin - om de seizoenen te ervaren. Maar tot mijn grote verbazing was het hek gesloten. Wel een prachtige spinnenweb op het hek, als je goed kijkt. Er is nog veel groen in de stad, maar de herfst wordt wel zichtbaar. Nog wat stokrozen, een laatste passiebloem.





Herfst is niet mijn favoriete jaargetijde. Ik hou meer van de lente, het nieuwe begin. Maar voor het nieuwe kan beginnen, moet je eerst het oude loslaten. Ik had nog nooit eerder zo naar de herfst gekeken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties... hartstikke welkom!
Ze worden gemodereerd om spam te voorkomen.