Pagina's

11 april 2018

zeswoordverhaal: brood



Koolhydraatarm dieet:
Brood lonkt maar het schuldgevoel knaagt


Laatst vond ik een leuk blog genaamd Doldriest. Woordenspel.

Ik las over zeswoordverhalen.
Maak een verhaal van zes woorden.
Elke week een ander thema.
Deze keer was het thema: Brood.....

Het mooiste zeswoordverhaal is van Ernest Hemingway:





Ik heb een tijdje zitten broeden op het woord 'brood' en kwam met bovenstaande zin. Mijn associatie bij het woord.
Wat leuk om te doen!

De oorsprong van deze uitdaging stamt van dit blog: Zes woorden met beeld.

2 opmerkingen:

  1. En als het schuldgevoel niet knaagt, dan doet de honger dat wel. Een herkenbaar verhaal over een dilemma waar menigeen mee worstelt, Judy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De honger vooraf, en het schuldgevoel achteraf.... Dank voor je reactie, Marion, ik ben helemaal in de ban van de zeswoordverhalen!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties... hartstikke welkom!
Ze worden gemodereerd om spam te voorkomen.