Pagina's

23 november 2019

hèhè


... ik ben er weer. Wat een lieve reacties kreeg ik, toen ik ziek was. Dankjewel!

Ik bleef nog heel lang moe. 's Morgens ging het goed, maar 's middags een plumpudding.

Vanmorgen in mijn pyjama schilderde ik voor het eerst weer iets toonbaars, en na mijn wandeling en boodschappen, tracteerde ik mezelf op een punt cheesecake bij Yo. Ik drink daar wel vaker koffie tegenwoordig, en we kletsen wat af. Yo zit er nu ruim een half jaar, en de zaken gaan goed. Toen ze net open was, was ik één van haar eerste klanten. Ik liep tegen haar zaak aan toen ik terugkwam van de IJssel. En de koffie is heerlijk, daar kom je voor terug!

Ik zag een bijzonder blad op straat liggen. En de foto van de hulst maakte ik een tijdje geleden. Daar kom ik wel van in de kerstsfeer.



Verder heb ik nog niet veel te melden.
Ik put uit een voorraadje foto's die ik nog heb liggen. Hier is er eentje die me intrigeerde. Wat speelde zich hier af? Een moord? Of een engel in de rui?

Enfin, hopelijk heb ik volgende keer weer meer te melden.
Fijn weekend!



13 opmerkingen:

  1. Hallo aan een collega-schilder in haar pyjama! Zo blij dat je je beter voelt, Judy, vooral dat je naar biiYo kon gaan!
    Geen probleem met niet veel te melden. Het is goed om je foto's te bekijken. De hulst is heerlijk, en de laatste - ik koos ervoor om te geloven dat het een engel was:)
    Eindelijk over je compliment over mijn Nederlands - daar kan ik niet de eer voor opstrijken. Ik gebruik "deepl.com" vertaler:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I love painting in the early morning in my PJ's! :) You too?
      White feathers are angel feathers to me, so I believe in the angel story!
      Thanks for stopping by, Chris!

      Verwijderen
  2. Dat zaakje van Yo ziet er bijzonder gezellig uit! daar zal het goed toeven zijn!
    Fijn dat je er weer een keertje uit kon, maar je 'oude' foto's zijn ook goed hoor.. hulst kiekte ikzelf laatst ook nog.. maar zo'n 'moord' (want ik denk toch wel dat de duif voor de kat was hehe) niet. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yo is ook heel gezellig zelf! Ben ook bang dat het een moordaanslag was, maar ik hoop dat de duif ontkwam. Wel met een stuk minder veren. ;)

      Verwijderen
  3. Un bon passeig es bo per recobrar forces i ànims i un bon cafè , també ;)
    A millorar-se , bona setmana !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je er weer bent. Intrigerend die laatste foto van een te vroege kerstengel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat het nu weer een stuk beter met je gaat .Wat een mooie foto's vooral de eerste met dat prachtige blad .Pas nog wel even goed op jezelf
    Gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het weer beter met je gaat. Lekker in de morgenuren in je pyjama schilderen, dat ik het betere leven. Bij Yo lijkt me een superleuke zaak. Ik heb het eens bekeken via jouw site. Ik denk dat ik me daar ook thuis zou voelen. Fijn dat je een beetje in de kerstsfeer komt. Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij ook een fijn weekend gewenst en doe nog maar rustig aan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn om te horen hoor dat je weer bent opgeknapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je er weer bent. Nu nog een beetje energie opdoen, maar dat is lastig met dat natte weer.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties... hartstikke welkom!
Ze worden gemodereerd om spam te voorkomen.