Pagina's

24 december 2019

sterren



Ik hou van sterren. Ik heb ze in allerlei vormen en maten in de loop der tijd verzameld. Ik kan er een kerstboom mee vol hangen.....

Sterren betekenen HOOP voor mij. In tijden dat het leven wat zwaarder was, vond ik altijd wel ergens een ster. In de vorm van een ornamentje of een kaart. En dat gaf hoop.

Ook de kleuren van de regenboog representeren hoop. Waar regen en zonneschijn elkaar ontmoeten ontstaat een regenboog. Dus het is niet zo gek dat ik intuïtief de afbeelding van de ster de kleuren van de regenboog gaf.

Voor iedereen, en vooral voor degenen die wat hoop kunnen gebruiken.
Fijne Kerstdagen!

14 opmerkingen:

  1. Dat ziet er kleurrijk en vrolijk uit. Ik wens jou en ieder die je lief is, hele fijne feestdagen toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel. Wat een prachtige kaart is het. En mooi ook die sterren in de vensterbank!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig geheel bij elkaar. Fijne kerst Judy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige regenboog ster. Fijne kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi je sterren. Ik kijk graag naar de sterrenhemel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bedacht pas dat ik me niet kan heinneren een sterrenhemel te hebben gezien. Gisteren zei mijn man zullen we een eindje lopen om de kerstlichtjes in de wijk te bekijken. Het was leuk. ieder jaar zijn er meer lichtjes, tot een 1 huis,echt op z'n Amerikaans, compleet over de top. Maar...… toen liepen we op een donker paadje. Ik kijk omhoog en zag een sterrenhemel,zo mooi. Het maakt me nog blij. Ik begrijp jouw sterrenliefde goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er gaat natuurlijk niets boven een echte sterrenhemel! In de tuin van mijn vorige huis was heel weinig 'licht-vervuiling' en kon je de sterren heel goed zien. Ik stond vaak buiten te kijken in de vrieskou naar de sterren te kijken.

      Verwijderen
  7. Zo mooi Judy! Ik wens jou ook fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor! Ik heb een zus die ook sterren spaart.. om dezelfde reden als jij denk ik. Het mooiste is dat ze ook nog eens bijna hetzelfde als jij heet hehe.. dus misschien zit het in de naam..? ;-)
    Ik wens je hele mooie dagen toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor je kleurige sterretjes , en ja hoop doet leven zeg ik altijd .Ook ik kijk regelmatig naar de sterren hemen .Ik wens je mooie dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Lieve Judy, ik hoop dat de dagen goed verlopen zijn en wens je veel plezier morgen met je zoon. liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties... hartstikke welkom!
Ze worden gemodereerd om spam te voorkomen.