Er zit niet zo veel variatie in de route die ik wandel. Meestal neem ik gewoon de korste weg naar de IJssel en kom dan uit op deze plek. Daar is ie weer, de mooie boom. En er kwam net een schip voorbij.
Uitgestorven winkelstraten.
Er zit niet zo veel variatie in de route die ik wandel. Meestal neem ik gewoon de korste weg naar de IJssel en kom dan uit op deze plek. Daar is ie weer, de mooie boom. En er kwam net een schip voorbij.
Uitgestorven winkelstraten.
Dit is een foto van eind december. Die boom daar, die staat op veel van mijn foto's. Enorm is ie. Met een mooie bast, kijk maar op de onderste foto. Ik hou van hem. Dus hij mag wel vaker op mijn blog staan.
Ik ging voortvarend aan de slag met mijn goede voornemens.
Discipline. Er
komt weer ritme in mijn dagen. Ik vond het sterretje op de stoep wel een
aardige aanmoediging van het universum.
Elke dag schilderen heb ik ook gedaan. Dat was wel een worsteling.
Ik ga niet terugblikken.
Behalve dan dat het goed was in mijn bubbel. Het was wel steeds weer aanpassen en bijstellen. En weer wennen aan de volgende maatregel. Maar ik hield de boze buitenwereld buiten. En in mijn bubbel was het goed. En ook in barre tijden was er gelukkig altijd wel ergens een engeltje op mijn pad.
En dat is mijn wens voor iedereen voor 2021:
Ik wens je veel engeltjes op je pad!