Pagina's

12 december 2018

mijn boek is af!



Hoera! Mijn boek is af!

Ik schreef al eerder dat ik ermee bezig was. Ik had een proefexemplaar besteld bij Blurb, maar ik was niet tevreden over de kleurweergave van mijn aquarellen. Na een paar mailtjes bleek het aan de kwaliteit van het papier te liggen, met een duurdere papiersoort waren de kleuren veel mooier.
Ik ben er zo blij mee!.....

In de loop der jaren heb ik zo veel kleine en grotere aquarellen gemaakt geïnspireerd door de natuur. Het leek me een goed idee ze te bundelen in een boekje. De tekst is in het Engels maar kort en volgens mij makkelijk te begrijpen. Het boekje volgt de seizoenen van voorjaar tot winter.

Mijn boek is te koop in mijn Etsy shop. Of stuur me een mailtje.
Hieronder een paar bladzijden.








12 opmerkingen:

  1. Wat een mooi boek, daar mag je zeker trots op zijn. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Judy, wat zal dat een fijn, voldaan gevoel geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig werk maak je toch. Werk je thuis of ook buiten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Meestal thuis, Liesbeth. Maar heb wel buiten geschilderd, landschappen, in een groep, hoor, alleen durf ik niet. Dankjewel voor je reactie!

      Verwijderen
  4. Prachtig! En ik kom zomaar bij je binnenvallen via 'Kleurrijk' ! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, ik ben ook wel eens bij jou komen binnenvallen via Kleurrijk. :)

      Verwijderen
  5. Wat een prachtig boek lieve Bubbels, wat moet jij trots zijn. liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties... hartstikke welkom!
Ze worden gemodereerd om spam te voorkomen.