Pagina's

11 februari 2020

lieve knie,

Wat heb je toch veel voor me gedaan de laatste tijd! Ik heb je afgebeuld, je overbelast, veel te veel van je gevergd. Ik heb je signalen genegeerd en er geen aandacht aan geschonken. Nooit een dankjewel gezegd. Ik heb je echt schandalig behandeld. Ik snap het wel dat je nu protesteert.

Je ondersteunt me al zoveel jaar en ik neem dat maar als vanzelfsprekend aan. Zonder jou zou ik niet overeind blijven. Dat mag wel eens gezegd worden. Het wordt tijd om je eens in het zonnetje te zetten en je liefdevolle aandacht te geven.

Lieve knie, het spijt me dat ik je zo verwaarloosd heb. Dat heb je niet verdiend. Ik beloof je dat ik je nooit meer zo onaardig zal behandelen als ik nu heb gedaan. Want ondanks dat de band een beetje beschadigd is, zijn we onlosmakelijk met elkaar verbonden.

Ik beloof je dat ik je meer rust zal gunnen en dat ik rekening met je zal houden. Ik zal je de komende tijd lekker vertroetelen. Met ijs en liefde! Dankjewel voor alles wat je voor je me doet!

Liefs,
Judy

11 opmerkingen:

  1. Mooi geschreven Judy. Sterkte met je knie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan gaat het beter ,nu met je aandacht en weten wat nodig is

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En rust. Door mijn vriendin besef ik des te meer hoe blij men mag zijn als je bijv. normaal kan plassen, of lopen, of noem maar op.
    Ik hoop dat je knie en jij snel weer opknappen. Veel liefs van mij voor jullie allebei.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel!
    Gaat al weer steeds beter, hoor, ik moest weer even vriendjes worden met mijn eigen knie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu idd even rustig aan doen hoor .Beterschap
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eigenlijk helemaal niet zo gek om zo af en toe je knieën en je voeten te bedanken.. die zeulen ons de hele tijd maar rond hè! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yes, please be very kind to your knee and yourself!

    Huge hugs,
    isabella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief bedankje voor je knie, leuk geschreven ! Komt nu vast goed !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaahhhh...wat mooi...een prachtige ode over en vooral voor je knie. Rijk om zo naar je lichaam te kunnen kijken. Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties... hartstikke welkom!
Ze worden gemodereerd om spam te voorkomen.