Pagina's

10 maart 2021

tevreden


Het lijkt wel of de lantaarnpaal een buiging maakt voor de zon. Het zijn natuurlijk ook lichten van een totaal andere orde. Al had de zon wel erg veel moeite om door het wolkendek heen te komen vanmorgen. Het was een bijzondere sfeer.




Er gebeuren hier geen wereldschokkende dingen. Ik ben aan het opruimen in mijn schilderhok. Zodat ik weer overzicht heb en de inspiratie weer kan stromen. Hoop ik.

Boodschappen zijn gedaan, het huis is schoon. En ik wandelde mijn IJsselrondje. En ik zag ineens iets op een huis staan wat me nog niet eerder was opgevallen.




Past perfect bij hoe ik me voel.


16 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je dat dan ineens ziet hè. Het past trouwens ook bij mijn gemoedstoestand. Vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk en prachtig. Fijn om je zo te mogen en kunnen voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een hartstikke mooi gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zouden meer mensen moeten zijn, tevreden.. wordt hogelijk onderschat hoe fijn dat is, als je dat bent. Ik vind het één van m'n deugden.. zat er laatst toevallig nog over na te denken. Iedereen moet blijkbaar tegenwoordig dromen najagen.. ik las ergens 'als je geen dromen meer hebt om na te jagen, leef je niet echt'.. wat een flauwekul! Ik ben tevreden en héél erg gelukkig met m'n leven.. zélfs nu eigenlijk, in deze rare tijd. Nog even en dan krijgen we onze vrijheid ook weer zoveel mogelijk terug.. fijn toch? Gaat het gros van de jeugd gewoon weer rustig op de bank zich zitten vervelen met hun smartphone, zodat we ons geen zorgen meer hoeven maken om hun geestelijke gezondheid, omdat ze zoveel moeten missen. ;-) En ik ga verder met tevreden zijn met mijn leven.. want we hebben het hier sowieso hartstikke goed.
    Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel fijn Judy. Het moest vast zo zijn dat je het woord nu op die gevel zag staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is de magie van de toevalligheden... Je moet er wel oog voor hebben, en dat heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Huisje wrltevree. Geniet ervan Mooie foto's. Het heeft wel wat, die versluierde zon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto’s en het huis heeft een zeer toepasselijke naam.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is maar hoe je met de dingen omgaat en hoe hoog je de lat steeds voor jezelf legt. Je hebt het mooi verwoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hou er van als er geen wereldschokkende dingen gebeuren. Niets beters dan een rustig leven. Wat een mooi huis maar ja Deventer is ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Overal waar te voor staat is meestal niet nodig behalve tevreden, dat is fijn. En het huis heel erg fijn, wat een schoonheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk, opruimen. Op-ruimen. Ruimte maken voor iets nieuws - nieuwe inzichten, nieuwe energie. Opruimen in je huis werkt vaak ook door in je hoofd, en hart. En wat een mooie beelden weer van een verstild Deventer... dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat werkt echt heel goed. Enne... graag gedaan!

      Verwijderen

Reacties... hartstikke welkom!
Ze worden gemodereerd om spam te voorkomen.