Ik wandelde regelmatig mijn rondje IJssel. Regen of niet.
De foto's zijn van de afgelopen week. Vandaag ging ik er niet uit. Wat een wind vannacht. Ik werd wakker van geluid op mijn balkon. Losse dingetjes waren een eigen leven gaan leiden. Dus stond ik in mijn hempie vannacht mijn balkon op te ruimen.....
De foto's zijn van de afgelopen week. Vandaag ging ik er niet uit. Wat een wind vannacht. Ik werd wakker van geluid op mijn balkon. Losse dingetjes waren een eigen leven gaan leiden. Dus stond ik in mijn hempie vannacht mijn balkon op te ruimen.....







