Pagina's

31 mei 2019

op een hoop



Voor mijn honderdste blogberichtje gooi ik maar wat foto's op een hoop. Foto's die ik de afgelopen tijd maakte, maar die het blog om de een of andere reden niet haalden.
Ik begon dit blog in augustus 2017, na een eerste poging op Wordpress. Niet te geloven. Honderd.








De wisteria (blauwe regen) is bijna uitgebloeid en nu zijn de rozen aan de beurt.


In de Kloostertuin bloeit een 'witte regen'.
Het valt niet mee om die te fotograferen zonder een vreselijke betonnen 'kunstwerk' op de achtergrond. Maar het is gelukt.





Toen een vriendin uit Zeist laatst op bezoek was en we door de stad wandelden, zagen we deze poort. Die leidt naar het Iordenshofje. Het wordt bewoond door particulieren, dus we wierpen een blik en gingen zachtjes weer weg.





Hieronder nog zo'n foto die in mijn archief zat. De eigenaren van de plantenbak hebben het maar opgegeven, zo te zien. Gekke beesten, poezen.




Fijn weekend allemaal!


13 opmerkingen:

  1. Heerlijke foto's en een felicitatie waard, die 100!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja vind ik ook: gefeliciteerd met je 100e

    BeantwoordenVerwijderen
  3. !00 blogjes is best veel in zo'n korte tijd ,gefeliciteerd .Bij die eerste foto zwijmel ik al .zo mooi al die rozen om tegen de gevel.En zulke hofjes zijn zo leuk en vaak hebben ze een mooie binnentuin .Ook in Amersfoort hebben we zulke leuke hofjes .Die poes in de plantenbak moet ik om lachen .Ik heb mijn heel grote mand met Witte lavendel onder ons voorraam gezet maar ik vrees dat een van de buurt poezen dat ook een fijn plekje vind om in te liggen want alle Lavendel ligt plat haha .ik lig er maar niet wakker van
    Fijn weekend ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel allemaal!
    Ja die poes in de plantenbak.... ik ben bang dat die mand met lavendel eraan moet geloven, Elisabeth!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 100 posts wow Judy. You definitely need to celebrate. I adored the cat in the planter. Kitties are so different from pooches - I think they act like they don't know what they are doing but secretly I think they certainly do. Perhaps they are even smarter than dogs just not as trainable :)! Thanks for sharing all your lovely photos. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lovely place...
    Thank you for sharing beautiful photos

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alweer een mooie kijk op Deventer.

    En die kat... die vind ik meesterlijk! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk al die losse foto's. En gefeliciteerd met je 100ste blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een mooi jubileum, ik hoop dat er nog veel zullen volgen Judy!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig! Ik val elke keer weer voor die leuke paraplus in de lucht!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey.. congratzz met je 100e post! :-)
    Ik heb het afgelopen lange weekend aan 'jouw' parapluutjes gedacht.. in het plaatsje waar wij waren, hadden ze ook zoiets opgehangen boven de winkelstraat, maar toch nog net wat anders.. je kon er echter geen ringen om gooien! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankjewel allemaal! Thanks everyone!
    Leuk mizzD, dat je aan 'mijn' parapluutjes dacht, ben benieuwd welk plaatsje dat was. Ja die ringen zag ik nog niet eerder, grappig vond ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties... hartstikke welkom!
Ze worden gemodereerd om spam te voorkomen.