Pagina's

24 oktober 2022

afspraak



Vanmorgen was ik al vroeg op pad. Niet voor mijn lol. Ik moest naar de tandarts. Het is best wel een eind lopen voor wat mijn lijf op dit moment acceptabel vindt. Dus ik had mijn kruk meegenomen voor extra steun. Maar aangekomen in het hoge gebouw waar mijn tandarts zich hoort te bevinden, hoorde ik dat ze ziek was. Grrrr. Hadden ze dat nou niet even kunnen mailen? Net zoals ze mij vele herinneringen mailen zodat ik de afspraak niet mis? Maar nee, ze was pas vanmorgen ziekgemeld. Maar toch: grrrr. 

En dan loop ik langs dit kunstwerk. Zeg zelf maar of je het mooi vindt. Ik vond het wel toepasselijk bij dit blogje. Wel leuk dat ik er zo vroeg langs liep want nu zag ik het kunstwerk verlicht. En dan vind ik het veel mooier.

Op de terugweg liep ik door de Smidsgang. Waar ik al eens over blogde, weet je nog? Mij vielen toen ineens spreuken in de roosters op de grond op. Maar ik vergat een foto van de verlichting erboven te maken. Die is namelijk ook leuk. En vanmorgen zag ik dat de lichtjes allemaal kleurtjes hebben. Helaas zie je dat niet goed op de foto. Maar wel toepasselijk op Divali, het hindoeïstische lichtjesfeest.


17 opmerkingen:

  1. Waardeloos, die niet afgezegde afspraak waar je zoveel inspanning voor hebt geleverd.Ik vind die twee kunstkoppen erg leuk, lekker kleurrijk en opvallend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze vallen overdag een beetje weg tussen saaie kantoorpanden en parkeerplaatsen. Maar met die lichtjes erop vind ik ze ook heel leuk.

      Verwijderen
  2. Tss.. da's niet echt netjes.. even de cliënten voor die dag afbellen is toch zo gedaan? Je zou kosten in rekening moeten brengen.. doe zíj ook als jij niet op je afspraak komt..! ;-)
    Ik vind dat beeld wel leuk. Maar nee, ik zie geen kleurtjes in die lampjes boven dat straatje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou ja, ik was er al om 8 uur en ze was net ziek gemeld. Ik had kunnen wachten op een controle bij een andere tandarts, maar ik moest voor een bezorging weer op tijd thuis zijn. Tja.
      En ja, die kleurtjes wilden niet op de foto.

      Verwijderen
    2. Ah zo.. tja, samenloop van omstandigheden dan.. weinig aan te doen.

      Verwijderen
  3. Ja toepasselijk, je kun er meer kanten mee op:
    Ik zie jou groen en geel uitslaan van ergernis, omdat je voor niets al die moeite deed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze erg leuk. Mooi in die kleuren! Maar balen van de tandarts zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer van de tandarts. Hier was niet veel aan te veranderen. Volgende keer maar niet als eerste patiënt van de dag afspreken. Ik vind de beelden heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vervelend van die tandarts. Maar het gaf mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Balen van je tandartsafspraak! Maar dit was een geval overmacht, voor haar. Mooie koppen, zo gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat was inderdaad even balen bij de tandarts vanmorgen, maar mooi
    dat je het kunstwerk nu eens in verlichte vorm kon bewonderen. Het
    zijn vriendelijk koppen en het oogt als een gezellig onderonsje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vond ik ook: vriendelijke koppen. Alsof ze een afspraakje maken.

      Verwijderen
  9. Brrrr naar de tandarts... Maar het kunstwerk vind ik mooi en kleurrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je maakte speciale foto's, dat dan weer wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties... hartstikke welkom!
Ze worden gemodereerd om spam te voorkomen.