Pagina's

19 oktober 2024

silo


Ik had een afspraak voor een corona booster prik. Daar hoefde ik niet over te dubben, ik heb hem vorig jaar ook genomen omdat ik toen weer met de trein wilde.

Niemand kan je hierin adviseren als je long covid hebt. Het vaccin kan de symptomen verergeren maar nog een keer corona krijgen is ook geen optie. Ik kom nogal onder de mensen, in mijn trappenhuis, in de stad met mijn koffietjes en af en toe in het openbaar vervoer. En ik ben blij dat ik dat tenminste nog kan. Dus: better safe than sorry. 

Ik wist het adres, had opgezocht welke bus ik moest nemen en welke halte eruit. En tot mijn grote verrassing was de priklocatie hier. In de zwarte silo. Zwarte Silo moet ik schrijven, want het is een 'ding'. Lees maar hier. Ooit een graansilo aan de binnenhaven van Deventer. En nu, volgens de site, een bruisende evenementenlocatie. 

Het hele Havenkwartier is trouwens een creatieve hotspot geworden. Klik maar op de link. Horeca, kunst en evenementen. Daar leidde mijn route helaas niet langs, maar wel door een straat met afwisselende architectuur. Kijk maar. Waker, Slaper, Dromer. 


Ik vond het zo leuk om dit stukje Havenkwartier te ontdekken, want ik had er regelmatig over gelezen op fb, toen het gebied in opkomst was. Parallel aan deze straat loopt een straat met al die horeca, kunst en cultuur aan het water. Ik moet dus nog een keer terug om dat te ervaren. 

Ik weet nu hoe ik er moet komen met het OV. 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke ontdekkingen. Ik kreeg geen berichtje meer als je een blog plaatst, dus ik dacht dat het even stil was bij je. Terwijl je juist zo lekker in de opruimmodus zit. Ben nu weer helemaal bij gelezen en ga het beter in de gaten houden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het email abonnement is al tijden opgeheven. Heel onhandig want je bent niet de enige die daar gebruik van maakte. Ik heb helaas nog niet echt een alternatief gevonden. Maar leuk dat je langskwam!

      Verwijderen

Reacties... hartstikke welkom!