Pagina's

15 juli 2022

wit en paars



Zomer. Wat een overvloed aan bloemen!




22 opmerkingen:

  1. Prachtig, zowel.op jouw balkon als op andere plaatsen, ik hou ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De berm is al een bloemen-feestje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die blauw paarse geranium die jij hebt staan vind ik zo mooi, daar zou ik de naam wel van willen weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, daar is in de zomer genoeg van te vinden.. bloemen. Mijn moeder hield niet van witte bloemen, mijn oma juist heel erg. Ik vind ze sowieso mooi in combinatie met kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit jaar is het de kleurencombi op mijn balkon. Dat wil zeggen, totdat dat 'wortelloof' iets gaat doen. :)

      Verwijderen
    2. Hoezo? dat ís toch al allemaal wit en paars daar op jouw balkon?

      Verwijderen
    3. Hiermee verklap ik dat het 'wortelloof' niet wit of paars zal bloeien. Als dat nog gaat gebeuren.

      Verwijderen
    4. Aaah.. deze tegenreactie van jou had ik effe gemist.. vandaar!

      Verwijderen
  5. Mooi hè, die vlinderstruiken. Ik vind het altijd ook zo leuk dat ze veel bezocht worden door vlinders en hommels.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, die distels... heb je daar wel eens aan geroken? Bedwelmend... hier staan de bermen er vol mee. Mijn vlinderstruik in de tuin daarentegen... is nog steeds een ministruikje. Geen goed klimaat hier, voor vlinderstruiken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet geroken, dat ga ik eens doen. Nee, dat is een kwestie van trial en error, wat het zal doen in welke omgeving. Jammer wel, want ze zijn zo mooi, vlinderstruiken.

      Verwijderen
  7. Paars en wit vind ik ook mooi. Ik heb lavendel met witte vlijtige liesjes en kattenstaarten(geloof ik) met annabellles,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prachtig! Bij mij is de lavendel in pot uitgebloeid.

      Verwijderen
  8. Mooie kleurencombinatie. Het zijn ook mooie planten. De vlinderstruik is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah Judy who can not love summer's abundance of flowers. The white and purple butterfly bushes are gorgeous. Used to have one but it died and for some reason I have never replaced it...hmm maybe next year :)! Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zomerbloemen , prachtig maar ik mis zo verschrikkelijk de overvloed aan vlinders die ik andere jaren op de vlinderstruik zag. Misschien is dat bij jou nog wel zo. Dat zou mooi zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend! De paarse zijn mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties... hartstikke welkom!
Ze worden gemodereerd om spam te voorkomen.