Pagina's

09 november 2022

weer wandelen



Voordat ik helemaal dreig te verstoffen, ging ik gistermorgen weer wandelen. Je moet ergens beginnen en ik besloot richting Kloostertuin te wandelen. Ik wilde herfstkleuren zien. Het lijkt heel vroeg maar het was een uur of negen. Die lage zon zet alles in een bijzonder licht.




Ik loop langs een huis waar je de wisteria bijna ziet groeien. Al helemaal rond de verlichting.






Linksaf richting ingang Kloostertuin. Zelfs in de pot al herfstkleuren. 
En de gingko biloba bij de ingang belooft al veel goeds.
Ik werd niet teleurgesteld en ik maakte een heleboel foto's. Die zijn voor een volgende post.


13 opmerkingen:

  1. Vroege wandelingen zijn meestal erg mooi. Terwijl ik dat weet, komt het er toch TE weinig van

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit was om een uur of 9, dus het valt mee met de vroegte. Daarna jezelf tracteren op ontbijt. :)

      Verwijderen
  2. Als dat openbáre verlichting is, vrees ik voor die blauwe regen.. wij hadden ooit een flinke taxus in de voortuin en daar moesten we altijd een stuk rondom de lantaarnpaal die ervoor stond afsnoeien, anders zouden we een bekeuring krijgen.
    Mooi dat licht ja.. speciaal! En de herfst kleurt alles nóg mooier. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat zal hier ook wel zo zijn. Blauwe regen groeit waar je bij staat, dus hij zal binnenkort wel flink gesnoeid (moeten) worden.

      Verwijderen
  3. Fijn om weer met je mee te wandelen. Ik moet erg wennen aan de herfst, ben blij dat het nog niet zoveel regent.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook geen fan van de herfst, net als jij een lentekind. Maar ja, ik probeer de schoonheid er maar van te zien.

      Verwijderen
  4. Prachtig, dat licht op de laatste twee foto's. Deed ik dat nu ook maar eens, vroege wandelingetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik neem het me maar weer eens voor. Het is zo de moeite om vroeg te wandelen, je foto's zijn het bewijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hè, weer even er uit.
    En de kleuren... alles is nu zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel bijzonder licht... zo mooi! Nou ja, ik ben een herfstkind... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties... hartstikke welkom!
Ze worden gemodereerd om spam te voorkomen.