Pagina's

03 januari 2024

griep



Ik voelde het zaterdag al aankomen. En op Oudejaarsdag sloeg het toe, ik had hoge koorts en verschrikkelijke hoofdpijn. Ik sliep en ik keek tv. Afwisselend. En gelukkig had ik spinaziesoep in de diepvries. De kleur alleen al, zo gezond. 

Opruimen staat even stil, er ligt wel van alles klaar om te doen. Maar dat moet wachten. Ik wil ook van alles schrijven over mijn voornemens voor dit jaar. Maar het moet allemaal wachten. 

Ik ging heel even de deur uit vanmorgen want de paracetamol was op. En vanmiddag komt monsieur Albert eten brengen. 

Ik meld me wel weer als de watten uit mijn hoofd is.

30 opmerkingen:

  1. We kunnen elkaar dus een hand geven, 'k wens je beterschap!!
    En toch aardig van meneer Albert!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach Judy, wat vind ik dat vervelend voor je, beterschap! Kruip maar lekker onder de wol, dat opruimen en bloggen kan wel even wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er vliegt het één en ander rond! Beterschap in ieder geval!
    Vriendlief bracht gisteren van zijn eerste werkdag ook een fijn virusje mee.. hij was misselijk en aan de diarree.. en een paar uur later was ik het ook.. de hele nacht aan twee kanten leeggelopen.. we dachten dat we het niet zouden overleven! Die soep had me écht niet kunnen bekoren, hoe gezond ook..! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O jee, dat is een 'leuk' virus. Je bent wel de oliebollen meteen kwijt.

      Verwijderen
    2. Hhahahaaa elk nadeel heb se voordeel zou Cruyff zeggen ja.

      Verwijderen
  4. O Judy wat naar nou weer. Ik hoop dat het mee gaat vallen. Sterkte en beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo wil je het nieuwe jaar liever niet beginnen! Ikwens je het allerbeste, Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beterschap gewenst. Wat naar het jaar zo beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bah, balen dat het gesnotter een echte griep is geworden! Zo'n soepje kan wonderen verrichten, ik hoop dat het je sterkt. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Judy so sorry to read that you have the flu...both hubby and I have had covid and other viruses this December. Blaming it on the weather :)! Take care and praying you are well soon dear friend. Anxious to read about your New Year's plans. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jouw jaar begint iets minder gelukkig dan gewenst. Neem de tijd om uit te zieken, eerst die watten weg en dan maar weer bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Om zo een nieuw jaar te beginnen is beslist niet leuk. Sterkte gewenst, doe heel kalm aan, lekker onder een dekentje uitzieken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat vervelend net aan het einde van het jaar. Beterschap lieve Judy. Eet maar lekker spinaziesoep en wat Monsieur Albert brengt, goed uitzoeken en dan..... jouw voornemens..... ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hè bah..., wat naar! Het heerst, net als corona.. Maar aan die wetenschap heb je eigenlijk weinig.
    Er zit niks anders op dan uitzieken. Beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Pechvogel. Hoop dat je snel opknapt. Ik hoor inderdaad dat er veel griep of Corona is. Gelukkig dat er een diepvries is en bezorgdiensten. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is geen leuk begin, wat een pech Judy, wens je veel sterkte.
    Je zelf een beetje verwennen of laten verwennen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Get well soon. Soup is a good one, lots of iron in Spinach :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hopelijk voel je je nu een beetje beter. Zo niet, dan lekker onder de wol blijven en uitzieken. Sterkte! 👍🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Eindelijk worden jouw klachten officieel erkend, Judy. Ik zag het net op het acht uur journaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoop dat je snel weer op zal knappen. Wens je hierbij ook veel beterschap toe. Het weer is ook de boosdoener want zo fijn is het buiten niet. Ziek maar goed uit. Rust kan ook genezend werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beterschap. Hier dezelfde griep te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik had deze griep twee weken voor de kerstvakantie begon, duurde best lang. Zorg goed voor jezelf, lekker eten en voldoende slapen/rusten. Beterschap Judy! x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik geloof niet dat ik ooit spinaziesoep op heb wat een kleur! Het heerst ik ging net voor kerst.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties... hartstikke welkom!
Ze worden gemodereerd om spam te voorkomen.