Pagina's

28 maart 2024

weer wandelen



Bedankt voor de hulp bij de 'dingen' van mijn vorige blogje: het zijn chatelaines. Leuk dat we er samen uitkwamen!

De schilders komen langzaam dichterbij, maar ik heb er tot nu toe maar een beetje last van. Ik verwacht dat het erger wordt als ze aan de achterkant beginnen, maar so far so good. Ze houden rekening met me waar ik heel dankbaar voor ben. Door mijn ramen en kieren dicht te tapen kan er zo min mogelijk damp binnen komen. 

Ik begin ook te merken dat ik profijt heb van mijn hulp. Ze komt vandaag voor de vierde keer. Ik heb minder spierpijn doordat zij de zware dingen voor mij doet. Zo blijft er energie over om weer te wandelen, waar ik heel erg zin in had. Ik weet niet hoe ik er volgende week aan toe ben, dus ik nam maar meteen gisteren de gelegenheid te baat. Weer of geen weer. 

Ik wandelde richting IJssel, mijn oude vertrouwde route. Ik deed eerst de Kloostertuin aan. De IJssel en de rest van de wandeling zijn voor een volgend blogje.




De voorjaarsbollen zijn op hun retour, nu komen de azalea's en camellia's.





Dat was een heerlijk weerzien, ondanks de regen.


9 opmerkingen:

  1. Mooie foto's. Genieten in het vooruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat je weer kunt wandelen. Ik begrijp zo goed hoe blij je dit maakt. Camelia's, ja zo heten ze. Ik zag ze ook in een tuin, maar kon niet op de naam komen. Mooie foto's, zo wandelen wij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's en zo leuk die boom tegen de muur .
    Jou is het gelukt om het hoogte verschil op foto te krijgen (witte huis- kerk), ik probeer dat regelmatig in het bos, maar helaas (verder oefenen dus)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt fijn dat je zo'n baat hebt bij die hulp.. en ook weer léúke dingen kunt doen, zonder dat je het meteen moet 'bezuren'. De Kloostertuin staat er mooi bij.. hoop bloemetjes! Die azalea vind ik prachtig! En de tulpjes natuurlijk..! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat de hulp bevalt. Lekker dat je nu meer tijd hebt om weer eens te wandelen. En voor ons ook fijn, je laat weer mooie foto’s zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat je nu al merkt wat de hulp voor jou van waarde is. Heerlijk dat je energie genoeg hebt voor een wandeling. Mooi dat de schilders zoveel mogelijk rekening houden met jouw last van de verfgeuren. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je kan genieten doordat je hulp krijgt, dat is echt een goed teken. Je foto's zijn heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah, wat is het daar toch prachtig in de Kloostertuin! Ik kan niet wachten tot bij mij de azalea's in bloei komen (maar dat duurt nog even, denk ik)

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties... hartstikke welkom!
Ze worden gemodereerd om spam te voorkomen.