Pagina's

11 september 2024

even de ijssel zien


Met het gevoel door mijn hulp aan mijn lot overgelaten te zijn, had ik de neiging om dan maar lekker alles zelf te doen in de weken dat ze er niet is. Dat is natuurlijk helemaal geen goed idee met mijn lijf. Dus leek het me beter mijn energie te steken in een wandeling naar de IJssel. Om weer dat Zen gevoel terug te krijgen. En het hielp.

Bootjes kijken. Mooie luchten. Rustig stromende rivier. 




De zon was al een paar uurtjes op en even achter een wolkenpartij verdwenen. Vandaar misschien dat bijzondere licht. 

Ik maakte nog wel meer foto's maar dat is voor de volgende keer. 

14 opmerkingen:

  1. Wonen in de buurt van een rivier of een zee... mooier is er niet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een veel betere tijdsbesteding om je energie voor te gebruiken. Mooier dan naar water kijken is er niet. Net zoals Bertie al zegt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel goed om de boel de boel te laten en fijn naar de rivier te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Water daar kun je uren naar kijken, hè.
    Wat me opviel was het patroon van die steentjes op je 3e foto, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij hadden zo'n zelfde lucht toen we zaterdagochtend naar België reden.. maakte er ook nog foto's van vanuit de auto.. zulk mooi licht hè! Heerlijk naar de IJssel.. véél beter idee dan teveel gaan lopen doen thuis.. dat moet je sowieso niet doen! ;-)
    Vind die bestrating ook erg mooi daar op de kade.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is ook wel zo, te veel doen in huis is niks aan.

      Verwijderen
  6. Naar water kijken geeft rust, heerlijk. Dat huishouden komt weer wel als je hulp terug is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne sfeerbeelden van de IJssel! Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik snap je helemaal je woont prachtig maar het water trekt he. De brug is sowieso♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijke Zen foto’s. Te Lang geleden dat ik zo langs de IJssel zat. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijke foto's, ik snap helemaal dat je daar zen van wordt. Goede keus (in plaats van poetsen)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Water is rustgevend Heerlijk voor jou dat de IJssel zo dichtbij is. En dat huishouden is echt niet zo belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie foto van de bestrating. Wat mooi aangelegd!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties... hartstikke welkom!