Pagina's

27 februari 2022

werk in uitvoering



De eerste twee foto's zijn op een zondag genomen, dus het werk stond even stil. Maar overal wordt gewerkt in de stad, en het levert beelden op die me op een andere manier aanspreken. Niet door hun schoonheid, maar door lijnenof kleur, of door een vraagteken bij het werk dat ze moeten uitvoeren. Een fotoserie van uiteenlopende aard.....




Rechts wordt gewerkt, links gerecreëerd.




Hieronder een werk dat nog moet worden uitgevoerd. Tot mijn grote droefheid. Ik zie de bomenkap met lede ogen aan. Zie je het kruis? Op de Stromarkt is inmiddels duidelijk welke bomen moeten verdwijnen...


 

Ik fotografeerde laatst nog zijn stam...


13 opmerkingen:

  1. Het duurt zo lang voor die kleine nieuwe boompjes een beetje formaat hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I think trees should be grown in groups if we are to manage their health in suburban areas as they communicate with each other - the little tree marked for felling looks sad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer, jammer. Als er nieuwe geplaatst worden lijkt het nog niet zo erg. Maar die zijn dan nog zo klein en voordat het dan weer wat volgroeid is... dat duurt zo lang.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het valt me hier ook op. Overal wordt gewerkt én gebouwd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze laten die bomen door bezuinigingen op het personeel bij gemeentelijke groenwerken eerst véél te ver uit balans groeien door gebrek aan onderhoud.. en tja.. dán moet het maar neer.. ergerlijk. Als die bomen nou ziek zijn, zoals de kastanjebomen hier, dan kun je er nog vrede mee hebben.. maar op deze manier is het alleen maar balen.
    Veel werken.. zou er geld over zijn dat op moet? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je maakte er een leuke serie van met een droevig einde.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan het niet mooier maken, het is geen leuk einde.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vraag me af of die boom echt zo slecht is dat ie gekapt moet worden. Jammer is het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb altijd zo'n moeiten met bomen die weg moeten. Is er geen andere oplossing denk ik dan altijd.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties... hartstikke welkom!
Ze worden gemodereerd om spam te voorkomen.