Pagina's

23 december 2022

huisje weltevree



Wat vind je van mijn nieuwe huisje?

Het was een bouwpakket. Een prefab woning, zogezegd. Wel een beetje bouwvallig. Het huisje voldoet niet aan de woonnormen van de huidige tijd. Het tocht aan alle kanten, het dak lekt en moderne zaken zoals isolatie zul je er niet aantreffen. Maar een overvloed aan charme. Ik viel ervoor.

Bij de constructie heb je eigenlijk vier handen nodig tot de suikerlijm is uitgehard. Maar het is gelukt. Er hoort een waxinelichtje in vandaar het gat in het dak. Maar ik deed er een minilichtsnoertje in. 

Ik hield bij de bouw een paar elementen over. Ik had nog luiken bij de ramen kunnen plakken en een openslaande deur. Maar ik had genoeg gepriegeld. Ik koos voor een entree met een paar treden en een kerstboom in de voortuin.

Het is een happy huisje. Vind je ook niet?

En hierbij wens ik iedereen heel prettige kerstdagen! 


23 opmerkingen:

  1. Wat een mooi huisje. Ik wens je hele warme dagen toen en vooral een mooie 2023 vol gezondheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt prachtig. Hoe ben je op dit idee gekomen? Het is zo lief, het geeft zo'n goed gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er werd een workshop gegeven in een winkel in de buurt, maar ik was te laat. Ik kon wel een bouwpakket kopen, en dat heb ik gedaan. De koek is trouwens keihard en niet te eten. Maar het ruikt lekker naar koekkruiden.

      Verwijderen
  3. Echt leuk! En ik wens jou natuurlijk precies hetzelfde!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi sfeervol huisje.. en het lijkt best wel veel op die prefab-woningen die hier in de wijk naast de onze uit de grond gestampt worden.. volgens mij worden die ook met suikerlijm in elkaar geplakt hahahaa!
    Fijne dagen Judy!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb aan jouw wijkje in de buurt gedacht. :) Ongeveer dezelfde elementen! Vast geen suikerlijm! Dat zou wel erg zijn.

      Verwijderen
    2. Vanmiddag je kaartje ontvangen, dus JA! het was nog op tijd! :-) Maar mooier nog: daar zat een verrassing bij..! ben er echt superblij mee, hartstikke bedankt!

      Verwijderen
    3. Ah alsjeblieft mizzD! Het was tenslotte jouw foto!

      Verwijderen
  5. Ik zie je worstelen met de vier muren, ha ha! Maar de aanhouder wint! OOk voor jou de beste wensen voor het nieuwe jaar en fijne kerstdagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo leuk, ik vind het een happy, happig huisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ineens weer het kind,dat in sprookjes gelooft

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een leuk en charmant huisje. Leuk en idd een gepriegel. Maar hij staat er toch maar.
    Jij ook hele fijne kerstdagen en gelukkig nieuwjaar toegewenst.
    Gr. Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel lieflijk en sfeervol huisje waarbij ik mijn fantasie de vrije
    loop laat. Vooral de kerstboom in de voortuin gemaakt van heerlijke tumtummetjes, ENIG. Sfeervolle dagen Judy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een leuk huisje, zie er zo knus uit. Fijne warme dagen en een mooi 2023.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zooo dat vind ik knsp. Dat foe ik je niet na. Ziet er gezellig uit. Fijne kerstdagen July. In zo n huidje moet dat lukken 😆

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een snoepie! Heerlijk & gezellig! Hoop dat jouw dagen ook zo zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt een heel leuk huisje. Ik weet nog dat ik vroeger ook eens zoiets gemaakt heb met de kinderen, was alleen niet zo mooi als deze, maar was ook veel te hard om te eten, Janny.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties... hartstikke welkom!
Ze worden gemodereerd om spam te voorkomen.