Pagina's

17 januari 2023

zomaar dingen onderweg



Van en naar de IJssel in het zonnetje afgelopen zondag kiekte ik nog veel meer. 
Een gezellige pot viooltjes bij een voordeur. En een bloeiende struik aan een gevel, maar wat is het?




En als je naar boven kijkt zie je ook van allerlei moois. Of op de grond.






Paraplu's waren niet zo'n goed idee, met de harde wind. Ook al zit je in de binnenstad meestal meer in de luwte, er kan toch zomaar een windvlaag om de hoek komen. En dan is het: aju paraplu.




En het maantje scheen.


18 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Nee, het is een winterbloeier, maar ik weet de naam niet. Forsythia bloeit nog voordat er groen aan de takken komt.

      Verwijderen
  2. Dankjewel Conny, Anoniem en Josephine! Winterjasmijn dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die pot met fleurige bloemetjes echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het maken van foto's maakt je wandeling extra leuk! Ik heb het ook een tijdje gedaan, maar omdat je hier òf links òf rechts kan voor een stuk lopen werd dat wel een beetje saai met steeds dezelfde soort foto's...
    Leuke foto's... het geeft kleur aan je dag en ze vertellen stuk voor stuk eigenlijk een verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat probleem heb ik hier ook wel: steeds dezelfde foto's. Maar toch weer net anders, andere dingen die me opvallen, dus ik ga gewoon door.

      Verwijderen
  5. Leuk, zomaar foto's onderweg, zo kwam ik vanochtend een poes in een buis van een speeltuintje tegen. Een dikke, grijze, harige poes, was het.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vandaag sierde een grote foto van het stijgende water van jouw IJssel bij Deventer de voorpagina van onze krant, dus ik heb al aan je gedacht vandaag haha!
    Mooi wandelingetje.. leuke grote en kleine dingetjes gezien..! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Even weer helemaal bijgelezen. Fijn dat je weer zo kunt wandelen. En mooi voor ons ook, al die mooie foto's die je maakt en laat zien. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto’s ! Voor jou misschien een herhaling, maar voor mij niet, ik vind ze allemaal even leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik vind je foto's lekker leuk, vooral die pot met al dat bloeiends. Het lukt me tijdens mijn rondje Bovenkerk toch vaak om net iets anders te fototgraferen, ik herken dat wel bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah, mooie foto's weer! En ik zie dat je inmiddels weet wat die gele bloeier is. Die had ik in mijn vorige tuin. Zo mooi! En lekker ruikend...

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties... hartstikke welkom!
Ze worden gemodereerd om spam te voorkomen.