Pagina's

13 april 2020

ik zag twee beren...



Niet zo veel eigenlijk. Wel veel teksten.....

Bij de school in mijn buurt worden de kinderen gemist. En mijn buurjongen zei gisteren via het balkon, dat hij school mist. Dat had hij eerst niet gedacht. Maar nu heeft hij wel genoeg van thuis zitten. Met zijn kleine broertje...





Overal worden mensen gemist.
Bij de school is iemand erg creatief met krijt. Er staan al teksten op het gebouw zelf. Ik liet ze al eerder zien. Deze op de straat is al weggeregend door het buitje gisteravond. Ik hoop op een nieuwe tekst. Ik geniet van die anonieme creatieveling.




En ergens anders was ook druk gekrijt.




Het voelt goed deze anonieme boodschappen. 
Houd moed!

11 opmerkingen:

  1. Ben gisteren toevallig ook op berenjacht geweest.. en tot mijn verbazing zag ik er best veel! Heb ook fotootjes gemaakt en ga die van de week wel een keertje bij elkaar posten. Verder veel van die rode vlaggen en ook de vergeet-me-nietjes van de Alzheimerstichting uit de krant.. maar die heb ikzelf ook op het keukenraam hangen. :-)
    Is best leuk om zo naar die speciale dingen uit te kijken als je wandelt hè.. en vooral vastleggen, want dit gaat (hopelijk) over en dan komt het nooit meer terug!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad, dit is nu. Ben benieuwd naar je berenfoto's, hier dus niet veel beren op de weg... :)

      Verwijderen
  2. Wanneer ik links vanuit de tuin kijk zie ik een parkje, waar een school aan huist. Normaal vrolijke stemmetjes, ouders die komen en gaan. Nu leeg.... het parkje oogt wel mooi, zo in het zonnetje in de lente. Het voelt allemaal raar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het mooi om te zien wat er allemaal ontstaat! Het zijn de kleine dingen die er toe doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is leuk om deze dingen vast te leggen, je blog is toch ook een soort dagboek, vind je niet?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er komt nu veel creativiteit naar boven. Dat hart is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik las een leuke groetvan een kind (vol taalfouten) zomaar op een stoep. Aan iedereen die veel thuis moet zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben er ook wat beter op gaan letten, wel beren geen stoepkrijt. Die harten vind ik echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier in een dorp in de buurt hing bij de kapper ook een tekst We missen jullie, en 'Bewaren jullie je haren voor ons?'

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thanks for sharing the messages, Judy. We live near a school (a purple school) and miss the sound of children's laughter... Yes, the messages help:)

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties... hartstikke welkom!
Ze worden gemodereerd om spam te voorkomen.