Pagina's

20 september 2023

schaduw en spiegeling



Soms zie je ineens dingen die je treffen en waar je een foto van moet maken. Vooral licht en schaduw maken mooie plaatjes, waarvan ik er vandaag een paar laat zien.

De zon zette mijn monstera in de schijnwerpers. En dat mag ook wel want hij maakte dit jaar twee joekels van bladeren. 
Op de muur zag ik mijn lantaarnplantje geprojecteerd. (En de antenne van het radiootje dat in de vensterbank staat.)




Ik lijstte twee schilderijtjes in. Een oude en een recentere. Een herfstige van een rozenbottel en een lenteachtig van sneeuwklokjes. Twee seizoenen aan de muur.




En toen deze ene klaarstond om opgehangen te worden, zag ik ineens dit. Mijn planten weerspiegeld in het glas. 


11 opmerkingen:

  1. Ja mooi.. ik zie op meerdere blogs foto's van schaduwen.. blijkbaar is het daar een goede tijd voor hehe. Ik zag mijn vlindertje ook maar bij toeval, zo van onderen.. maar bladeren waar de zon doorheen schijnt vallen me sowieso altijd wel op.. vind ik mooi. En zulke schaduwen als op deze mooie foto's van jou ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, Judy. Je schilderijtjes én je foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend die foto van de monstera en ook je schilderijtjes zijn mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk al die effecten door het licht en de schaduwen. De foto’s worden gelijk bijzonder. Mooi. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto’s. Heel goed gevonden en mooi op de foto gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh ja, hier kan ik ook zo intens van genieten, prachtige foto's
    laat je zien en de Rozenbottel en de Sneeuwklokjes zij beide
    van grote schoonheid!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh die tweede foto, wat mooi! Ik hou er ook van, en 'moet' ook altijd een foto maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vooral die foto van de monstera vind ik mooi. Zo apart die strepen. Jij hebt oog voor dit soort dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schaduwen zijn vaak zo onverwacht mooi! Vooral als ik die eerste foto zie.
    De schilderijtjes zijn heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt er echt oog voor. Prachtig, dat spek van licht en schaduw (én jouw aquarellen!)

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties... hartstikke welkom!
Ze worden gemodereerd om spam te voorkomen.