Pagina's

15 mei 2021

gewoon mooi



Bij de vorige series foto's moest je soms wat beter kijken om het mooi te zien. Deze keer zomaar mooie dingen. Kleurig.

Ik zie de laatste tijd versierde lantaarnpalen. Is dat een nieuwe rage? De linten hierboven kleuren prachtig bij de wandelroute pijlen. Overal ook geveltuintjes in potten. Groen en fleurig. Daar hoef ik geen verhaal bij te vertellen.

Ik ben bijna door mijn voorraad overgebleven foto's heen. Nog één heb ik. Voor de volgende keer.






Overal is wel een plekje voor groen te vinden. Hangende tuinen. Van Deventer dan.



En wat vind je van dit metalen hek, waar wilgentenen doorheen geweven zijn? Zo'n mooi idee. 


8 opmerkingen:

  1. Voorjaar in de lucht. Groen en kleur: heerlijk. En de lantaarnpaal doet gezellig mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het leuk hoor, al je urban details. Deze ook weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die hangende tuinen! Schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het zo leuk om te zien waarop jij regelmatig focust. Wat kom je dan leuke dingen tegen. Ik zal zelf toch ook eens op een andere manier rond gaan kijken. Ik loop ook altijd met vierkante ogen rond maar let op andere dingen. Dit is echt een eyeopener

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hangende tuinen, grappig. Geveltuintjes, zo mooi. In Arnhem komen er ook steeds meer. Wat een idee versierde lantaarnpalen. Doet me een beetje denken aan de breisels die een paar jaar geleden om allerlei dingen verschenen. Vond ik ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die hangende tuinen, echt geweldig. En dan tegen zo'n geschilderde muur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het hartstikke leuke series. Heb je trouwens weleens dat geschilderde plantje in het Bergkwartier gezien op die gevel? Had er zó bij gekund, bij deze reeks haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nogal wat gepost tijdens jullie vakantie. :) Je zult wel veel herkennen. Ben heel benieuwd naar de foto's die jij maakte. Gek genoeg kom ik niet zo vaak in het Bergkwartier, omdat het daar vaak zo toeristisch is. Dus ik ken het geschilderde plantje niet.

      Verwijderen

Reacties... hartstikke welkom!
Ze worden gemodereerd om spam te voorkomen.