Pagina's

19 maart 2022

blote dame



Gisteren was ik aan de wandel met mijn fototoestel, want ik heb een missie. Ik wil wat foto's maken van plekken waar wat meer geschiedenis over te vertellen is. Maar mijn knie zegt dat dat in etappes moet, niet te veel tegelijk. Dus dat komt nog wel. 

En dan ineens zie ik een blote dame op mijn pad. Midden in de LB. Omringd door drie fotografen. Het vond plaats voor een lingeriezaak, dus dat zal het verband wel zijn. Alsof ze zomaar de etalage was uitgestapt. Maar toch geen allerdaagse ontmoeting!

9 opmerkingen:

  1. Vast een reclame ding. Ze ziet er wel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grapppig. Ja je moet je fototoestel gewoon altijd paraat hebben en het zelf ook zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onverwachte ontmoeting. Een stad is leuk. En jij hebt er oog voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In Eindhoven ook wel eens een levende voor de deur van zo'n tent gezien, ze moeten iets om klanten binnen te trekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou van zulke ontmoetingen, kostelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nice underwear shops are something we seem short of here in the UK, I like silk and satin with lot of lace and buy online from a lovely lady who works from home. It's so hard to get good quality/generous amount of lace on things like french nickers now because lace is so expensive! I think there must be a huge gap in the market for affordable, quality, burlesque type undies. Your manequinn looks promising, I would have been heading straight into that shop!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Brrr...wel wat frisjes voor het model :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel speciaal! Al kom ik vaker op straat van die groepen fotografen tegen, nog nooit eerder zag ik er een blote dame bij hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze draagt vrij pikante lingerie. Niet gewoon een vlotte Sloggi onderbroek : )

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties... hartstikke welkom!
Ze worden gemodereerd om spam te voorkomen.