Pagina's

13 maart 2022

treuzel­gedrag en blog pimp



Ik heb al een hele tijd niet meer geschilderd. Niet echt, alleen een beetje gedoodled. En dan vind ik ineens mijn schilderblog er niet mooi uitzien, en ja, eigenlijk Bubbels ook niet, en ..... voordat je het weet zit ik alles te veranderen. Niks deugt er dan meer, de kleuren moeten anders, het lettertype, de lay-out en ga zo maar door. Daar ben ik dan lekker lang mee bezig. Maar eigenlijk is het treuzelgedrag. Want ik zou gewoon weer aan de slag moeten..... eh willen. 

Enfin, ik ben tevreden (voorlopig).
De zon schijnt, er staat een zak potaarde klaar op het balkon, dus hup..... aan de slag.
Fijne zondag!

21 opmerkingen:

  1. Dat was toch een leuke klus met mooi resultaat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uuuuuren zoet. Ik droomde er zelfs van. :)

      Verwijderen
    2. Haha, zooooo herkenbaar, dat dromen... dan ben je zo intensief bezig hè... maar het resultaat is mooi!

      Verwijderen
  2. Het ziet er goed uit. Echt vergelijken met hoe het was kan ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn treuzelgedrag werkt precies de andere kant op. Moet nodig eens iets aan mijn blogomgeving veranderen en verzin telkens andere klussen. Jouw beide blogs ziens er fraai en overzichtelijk uit. Complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja dat kan ook. :) Nou vind ik jouw blog juist zo lekker rustig. Dat is het voordeel van een WordPress blog, denk ik.

      Verwijderen
  4. Ik was toevallig vorige week eens langs geweest op de schilderblog.. dacht al dat ik misschien een update gemist had, maar nee, de kerstkaart stond er nog. :-) Ik zou denken dat als je zoiets graag doet, dat je in coronatijd wel héél veel zou hebben geschilderd, lekker in afzondering.. maar zo werkt het blijkbaar niet?
    De site is mooi geworden.. dat sowieso! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee zo werkt het niet. :) Hoe langer het duurt hoe meer ik ertegenop begon te zien om weer te beginnen. Dankje dat je het mooi vindt.

      Verwijderen
  5. Hoe dan ook, het ziet er goed uit hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je schilderblog kan zeker een update gebruiken. Die komt er vast wel, eerst je balkon maar weer gezellig maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zo, lekker eenvoudig en daardoor duidelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb veel weggehaald, maar ja, daar komen van lieverlee weer andere dingen voor terug. Maar fijn dat het duidelijk is.

      Verwijderen
  8. Herkenbaar ja, soms moet het opeens anders. SUcces!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik bij jou altijd leuk om te bekijken, en het valt me meteen op als je iets verandert.

      Verwijderen
  9. Met het uiterlijk van je blog bezig gaan is echt zo'n val in het konijnenhol, net als Alice in Wonderland : )

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties... hartstikke welkom!
Ze worden gemodereerd om spam te voorkomen.