Pagina's

15 december 2023

kerstkaarten leed



Ik kwam niet aan schilderen toe. Niet erg, dat komt wel weer, als de rust er is. Maar kerstkaarten schilderen schiet er ook bij in. Met al mijn opruimen van de laatste tijd - oude fotoalbums digitaliseren en dingen naar de kringloop brengen - had ik het druk. En praat me niet van beperkte energie. En toen begaf mijn computer het ook nog - ik heb gelukkig een mooie nieuwe - maar ik heb nog steeds moeite om dingen terug te vinden en wegwijs te raken.

Uiteindelijk schilderde ik wat. En ik ging weer de strijd aan met mijn printer. Misschien weet je nog van zijn kuren vorig jaar. Nou, dit jaar moet hij helemaal niets meer weten van dikker papier. Error in het kwadraat. Dus het wordt niets met zelfgemaakte kerstkaarten dit jaar. 

Ik liet er een paar professioneel drukken. Maar mwah ook niet helemaal naar mijn zin. Ik knip en plak nog wat, het worden receptkaartjes bij de potjes chutney die ik cadeau doe. Zie recept hier. Maar kerstkaarten? Dat worden digitale kerstwensen dit jaar. 

Hieronder mijn chutney productielijn.


13 opmerkingen:

  1. Ach Judy, hopelijk heb je volgend jaar meer energie en er is niets mis met een digitale kerstwens hoor. Je bent toch lekker bezig, de ontvangers zullen blij zijn met de potjes chutney!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het liefst had ik iets geschilderd, maar het is niet anders. Dankjewel Janny!

      Verwijderen
  2. Ben zelf echt niet zo van de ecards, maar het kan iederéén weleens gebeuren dat echte kaarten er niet in zitten.. niet eens omdat je geen tijd of puf had als je ze meestal zelf maakt. Ik heb net als vele andere bloggers een wens met Kerst op m'n blog.. iedereen die geen kaart krijgt, kan daar mijn wensen voor hen lezen.. is ook een manier. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hou ook niet van ecards, maar ja. Ik red het niet dit jaar. Stuur wel een paar naar een select groepje, maar de rest moet het met een kaart in de app doen. Of op mijn blog.

      Verwijderen
  3. Ach Judy, het is niet anders, leg je er bij meer. De intentie was er maar alles zat een beetje tegen. En ik vind het stoer van je dat je dat je potjes chutney maakt en uitdeelt, toch ook een heel werk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De energie ging in andere dingen zitten, ik ga er niet over stressen. En die chutney was leuk om te maken en weg te geven.

      Verwijderen
  4. O, wat jammer dat het zo is gegaan. Niets aan te doen, overmacht. Je hebt het geprobeerd. En volgend jaar een nieuwe kans. En de chutney ziet er heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Komt wel weer, dat schilderen. Nu hebben andere dingen nog prioriteit.

      Verwijderen
  5. Wat jammer.,dat het mis loopt. Maar een e-card is ook een wens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O ja daar zit ik ook nog mee. Ik wilde niet echt kerstkaarten sturen maar begon toch met iets. . Nu ligt het te wachten. Ach, we zien wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I painted father christmas and his reindeer sleigh going over treetops last year and just made it to the printers, but this year, like you, just too much to do and too little time! I think you could still get some more painting in, just for your own enjoyment and send it digitally to those you care for :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel vervelend voor jou dat het helemaal mislukte om kaarten te maken. Maar we krijgen vast een leuke digitale wens, en dat ik ook fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook al is het niet echt jouw ding, E-cards sturen, soms moet je kiezen helaas. De potjes Chutney krijgen nu een prachtig label. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties... hartstikke welkom!
Ze worden gemodereerd om spam te voorkomen.